Alá imos!!
No IES Carlos Casares vaise realizar un Lipdub colectivo, como proxecto de centro, para o 2º Trimestre, coa colaboración de alumnado, profesorado, persoal, etc.
Un
"Lipdub" ("dobraxe de beizos") é un vídeo musical feito nunha soa toma,
nun plano secuencia, na que os participantes van realizando diversas
accións (bailes, teatralizacións, empregando o que cada un saiba facer e
incluso disfraces, movemento coordinados, etc.) mentres fan playback da
canción elixida, e que vai soando ata que remata a gravación. Despois,
na edición final, incorpórase a canción como banda sonora.
É un formato de actividade moi divertido, aínda que leva traballo preparalo, pero pásanse momentos moi bos, e ademais diso:
-Os Lipdub naceron como medio de mostrar, de maneira pública e entretida, o bo ambiente dun colectivo, institución, etc.
-É
un modo de socializar as persoas do colectivo: o feito de colaborar
nunha secuencia (tod@s teñen que estar no seu lugar no momento indicado e
realizar a súa acción sincronizadamente, é como unha cadea) fai que se
coñezan e interactúen dun xeito ameno e enriquecedor.
-Favorece
a convivencia e o traballo cooperativo: non hai protagonistas
individuais, tod@s teñen o seu momento, e o resultado final depende de
saber colaborar en grupo.
-Favorece
a
creatividade e a imaxinación: non hai fronteiras en
canto a que facer cando a un lle toca actuar, desde a roupa ou disfraz,
ata interactuar cos elementos da arquitectura do Instituto, o material
dos talleres, empregar danza, tocar instrumentos, mostrar imaxes,
realizar carteis...
-É
interdisciplinar: pódense traballar diversos aspectos especialmente na
confección de materiais para o Lipdub, e mostrar o que se fai nas
distintas materias, zonas do instituto, nos grupos de mediación, teatro,
coro, etc.
-É moi satisfactorio cando @s implicad@s visualizan o resultado final, e todo
o
traballo de preparación, ensaios, etc., de súpeto vese materializado, normalmente leva a unha unión do grupo aínda máis forte.
As
características do Lipdub (aínda que se ensaia) son espontaneidade,
diversión, fluidez, colaboración, imaxinación...Fai dous anos fixemos no IES Carlos Casares un
a nivel clase:
E aquí tendes exemplos do que tentamos facer:
-A nivel centro, isto sería o máis parecido ó noso, Galegando do IES Pintor Colmeiro:
http://www.youtube.com/watch?v=X9ctjGe5iAQ
http://www.youtube.com/watch?v=X9ctjGe5iAQ
E do IES Colegio LaRibera (Barcelona)
http://www.youtube.com/watch?v=AbjBil2of7Q&feature=related
Aquí gravouse a canción facendo a súa versión e co motivo do galego:
-A gran escala, da Universidade de Vic (pero ten truco, porque non está nunha soa toma):
@s
coordinado@s de todo isto serán o grupo de 1º de BAC da optativa da ESO
(para coordinar, axudar, etc.) Se tedes dúbidas podedes preguntarlles a
eles ou a Ilda, profesora de música.
A
elección da canción que imos escoller é o primeiro paso. Para iso, nas titorías estase traballando o tema do Lipdub.
Esta semana será para que cada quen pense a canción que quere apoiar. E para a semana que vén instalarase unha urna de votacións na entrada para que todo o persoal do centro (profesorado, alumnado, persoal de limpeza, conserxería, secretaría, cociña, cafetería, nais e pais, etc.) poida votar.
Esta semana será para que cada quen pense a canción que quere apoiar. E para a semana que vén instalarase unha urna de votacións na entrada para que todo o persoal do centro (profesorado, alumnado, persoal de limpeza, conserxería, secretaría, cociña, cafetería, nais e pais, etc.) poida votar.
As características imprescindibles da canción son:
-Que teña letra (o idioma pode ser calquera)
-Que sexa divertida e con ritmo, positiva.
-Respectuosa: calquera canción que na letra ou contidos trate temas de tipo machismo, violencia, etc. será descalificada da votación. O mellor sería que transmitise algún valor positivo.
-Intentar mostrar coa canción algún aspecto de como é o centro, ou como quereriamos que fose.
Se non sabes cal votar, o alumnado de 1º de BAC presenta 4 propostas:
-Pan y Mantequilla (Efecto Pasillo)
-Caminante (Bongo Botrako)
-Caminando por la vida (Melendi)
-Algo mejor (The Locos)
-Que teña letra (o idioma pode ser calquera)
-Que sexa divertida e con ritmo, positiva.
-Respectuosa: calquera canción que na letra ou contidos trate temas de tipo machismo, violencia, etc. será descalificada da votación. O mellor sería que transmitise algún valor positivo.
-Intentar mostrar coa canción algún aspecto de como é o centro, ou como quereriamos que fose.
Se non sabes cal votar, o alumnado de 1º de BAC presenta 4 propostas:
-Pan y Mantequilla (Efecto Pasillo)
-Caminante (Bongo Botrako)
-Caminando por la vida (Melendi)
-Algo mejor (The Locos)
Finalmente,
se hai varias cancións posibles, será o grupo de 1º de BAC o que tome a decisión final.
Gracias pola vosa colaboración!
No hay comentarios:
Publicar un comentario