domingo, 28 de febrero de 2016

Historia da Música Clásica Occidental 3: o Renacemento

A Escola de Atenas, obra de Rafael (1483-1520), pintor e arquitecto, a orixinal e a versión "quen é quen"






Contrapunto imitativo: Il est ben et bon de Pierre Passereau (compositor francés do século XVI)




Motete a 4 voces "Ave María" de Josquin des Prez (século XV-XVI)




Kyrie da "Misa do Papa Marcello" de Palestrina (século XVI)



"O Magnum Mysterium", motete a 4 voces de Tomás Luís de Victoria (século XVI-XVII)



Madrigal "Morir non puó il mio cuore" de Maddalena Casulana (século XVI)


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Morir non può il mio cuore: ucciderlo vorrei, 
Poi che vi piace, 
Ma trar no si può fuore dal petto 
Vostr’ove gran tempo giace; 
Et uccidendol’io, come desio, 
So che morreste voi, 
Morrend’ anch’io.

My heart cannot die: I would like to kill it, 
since that would please you, 
but it cannot be pulled out of your breast, 
where it has been dwelling for a long time; 
and if I killed it, as I wish, 
I know that you would die, and I would die too
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Chanson "La Bataille" de Clément Janequin (séculos XV-XVI)

Chanson "La Bataille" de Giovanni Gabrieli (séculos XVI-XVII)



Sete diferencias sobre o tema"Guárdame las vacas" de Luis de Narváez (século XVII)



Escoitamos nun laúde, o instrumentos de corda pulsada preferido do Renacemento, a canción tradicional "Greensleeves":



Música de Juan del Enzina con salterio e vihuela:



Unha suite de pavana e gallarda para clavicémbalo ou clave:, a cargo do compositor Raphael Fusco: 

E aquí poderemos ver e escoitar un sacabuche, unha chirimía e moitos outros...



Danza renacentista: a pavana


¿Cantamos?, animádevos con "Ay linda amiga", este precioso tema anónimo do século XVI recollido no Cancioneiro de Palacio


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