A Escola de Atenas, obra de Rafael (1483-1520), pintor e arquitecto, a orixinal e a versión "quen é quen"
Contrapunto imitativo: Il est ben et bon de Pierre Passereau (compositor francés do século XVI)
Motete a 4 voces "Ave María" de Josquin des Prez (século XV-XVI)
Kyrie da "Misa do Papa Marcello" de Palestrina (século XVI)
"O Magnum Mysterium", motete a 4 voces de Tomás Luís de Victoria (século XVI-XVII)
Madrigal "Morir non puó il mio cuore" de Maddalena Casulana (século XVI)
___________________
Morir non può il mio cuore: ucciderlo vorrei,
Poi che vi piace,
Ma trar no si può fuore dal petto
Vostr’ove gran tempo giace;
Et uccidendol’io, come desio,
So che morreste voi,
Morrend’ anch’io.
My heart cannot die: I would like to kill it,
since that would please you,
but it cannot be pulled out of your breast,
where it has been dwelling for a long time;
and if I killed it, as I wish,
I know that you would die, and I would die too
___________________
Chanson "La Bataille" de Clément Janequin (séculos XV-XVI)
Chanson "La Bataille" de Giovanni Gabrieli (séculos XVI-XVII)
Sete diferencias sobre o tema"Guárdame las vacas" de Luis de Narváez (século XVII)
Escoitamos nun laúde, o instrumentos de corda pulsada preferido do Renacemento, a canción tradicional "Greensleeves":
Música de Juan del Enzina con salterio e vihuela:
Unha suite de pavana e gallarda para clavicémbalo ou clave:, a cargo do compositor Raphael Fusco:
E aquí poderemos ver e escoitar un sacabuche, unha chirimía e moitos outros...
Danza renacentista: a pavana
¿Cantamos?, animádevos con "Ay linda amiga", este precioso tema anónimo do século XVI recollido no Cancioneiro de Palacio
No hay comentarios:
Publicar un comentario